Lejebetingelser

1.0 – Lokaleleje

Første Sal med plads til 30 gæster

Lokaleleje kr. 1.000,-

Lille sal med plads til 50 gæster

Lokaleleje kr. 2.000,-

Stor sal med plads til 100 gæster
Lokaleleje kr. 3.000,-

Hele huset (ved køb af festpakker)
Lokaleleje kr. 5.000,-

1.1 – Store sal
Den store sal er forbeholdt arrangementer på over 45 kuverter, så den kan ikke loves til arrangementer derunder, medmindre andet er aftalt.

1.2 – Reservationsgebyr
Ved bestilling af arrangement eller leje af lokale, skal der betales et kontant depositum på kr. 3.500,- som fratrækkes den endelige pris.

En reservation er ikke gældende, før depositummet er betalt, og lokalet kan derfor lejes ud til andre indtil da.

Arrangementerne

2.0 – Festpakker
Ramsømagle Forsamlingshus tilbyder en række festpakker og et udvalg af forskellige sæsonbetonede menuer, som du finder under fanen Vi tilbyder.

2.1 – Børn
Børn i alderen 4 – 10 år deltager til 50 % af kuvertprisen.

2.2 – Ekstra timer
Ønskes der længere arrangementer end den angivne længde i de forskellige pakker, skal dette aftales på forhånd eller med en tjener på dagen. Aftalen skal ske senest 3 timer før arrangementets sluttidspunkt.

Prisen er kr. 75,- pr. time pr. bestilte kuvert.

2.3 – Medbragt mad/drikke
Der kan efter aftale medbringes slik, kage/småkager, chips, div. til kaffen ved afholdelse af arrangement.
Ønsker du at medbringe bryllupskage, dåbskage e.l., som skal på køl, skal dette aftales på forhånd, så der kan gøres plads til det.

Der må ikke medbringes drikkevarer, medmindre det er aftalt på forhånd. Der pålægges proppenge for hver åbnet enhed.

2.4 – Opdækning
Alle priser ved afholdelse af arrangementer er inkl. borddækning, en let blomst, duge, og lys.

2.5 – Antal gæster
Der angives et estimeret antal gæster ved bestilling af arrangement. Det endelige antal skal opgives senest 4 uger før afholdelsesdato.

2.6 – Konfetti/konfettirør.
Hvis der skydes konfettirør eller spredes konfetti rundt i huset under festen, vil der blive tilskrevet 2500,- ekstra i slutrengøring.

Ændringer og afbestilling

4.0 – Små ændringer
Små ændringer i det endelige antal gæster kan ske op til 7 dage før afholdelsesdato.

4.1 – Aflysning
Aflysning af bekræftet arrangement skal ske mindst 12 uger for afholdelsesdato. Sker det senere, kan der opkræves et afbestillingsgebyr på op til 75 % af det fulde beløb, alt afhængig af hvor sent det aflyses.

Ved rettidig aflysning tilbagebetales depositummet ikke.

4.2
Ændringer og aflysninger af arrangementer kan ikke gøres via telefon, men skal ske skriftligt via mail.

Betaling og erstatning

3.0 – Betalingsbetingelser
Det endelig beløb (ekskl. depositum) betales på dagen, enten ved kontantbetaling eller dankort – medmindre andet er aftalt.

3.1 – Tilkøb
Tilkøbes der ekstra timer, fri bar, specialøl e.l. på dagen, skal dette betales ved endt arrangement.

3.2 – Erstatning
Ved ødelæggelse af inventar, hærværk eller misbrug af husets ejendele, vil lejer blive holdt fuldt ansvarlig for økonomisk udbedring.

Få en uforpligtende dialog

Skriv til os, hvis du ønsker at tilmelde dig et arrangement, leje vores lokaler eller lade os stå for din fest. Du er også velkommen til at kontakte os på telefon +45 5333 5341

Dine data er altid sikre hos os. Vi kontakter dig kun i forbindelse med din forespørgsel, og dine oplysninger opbevares sikkert i mellemtiden.

Læs, hvad vores kunder siger

100% uforpligtende samtale!

Kontakt os, og hør, hvordan vi kan hjælpe Dig